Beans in Cup tar klivet in i idrotten tillsammans med ISP
Beans in Cup, en av Sveriges ledande aktörer inom kaffe och mat på jobbet, gör nu en storsatsning inom idrotten – med partnerskap som inkluderar Svenska Handbollslandslagen, Svensk Friidrott, Längdlandslaget, Djurgården Fotboll, IFK Göteborg och Malmö FF.
– Det här är en rättighetsmix vi tror starkt på. Genom idrotten får vi möjlighet att stärka vårt varumärke samtidigt som vi skapar värde för både oss själva och våra leverantörer, säger Adam Danielsson, försäljning- och marknadschef på Beans in Cup.
Med partnerskap inom både folkkära landslag och klubbar strävar Beans in Cup efter att nå en bred målgrupp och skapa igenkänning och förtroende. Företaget ser idrottens starka förankring i samhället som en viktig plattform för att bygga långsiktiga relationer.
– Idrotten är en kraftfull mediakanal som når brett och engagerar på ett unikt sätt. Samtidigt bidrar vi till något större genom idrottens unika förmåga att förena människor och inspirera till ett bättre samhälle, säger Adam Danielsson.
Förutom att stärka sitt varumärkes ger idrottens nätverk Beans in Cup möjligheten att skapa direktkontakt med andra företag och partners.
– Att synas med några av Sveriges mest omtyckta landslag och klubbar hjälper oss att nå ut både brett och mer målgruppsanpassat. Det ger oss inte bara möjlighet att stärka relationerna med våra befintliga kunder, utan också att knyta nya kontakter och skapa fler affärsmöjligheter, avslutar Adam Danielsson.